2024 m. birželio 8 d. 13:00 – 18:00
Vilnius, V.Kudirkos aikštė
„Tuomet VIEŠPATS tarė: „Šauksmas prieš Sodomą ir Gomorą taip padidėjo ir jų nuodėmė yra tokia sunki, kad aš turėjau nužengti ir pamatyti, ar jie iš tikro elgėsi pagal mane pasiekusį šauksmą“ Pr 18, 20-21 „Tuomet VIEŠPATS lijo ant Sodomos ir Gomoros siera ir ugnimi. Jis sunaikino tuos miestus ir visą lygumą drauge su visais miestų gyventojais ir žemės augmenija“ Pr 19, 24-25
Šventasis Raštas byloja, kad Dievas ypatingai nekenčia homoseksualizmo nuodėmės, už ką ir sunaikino Sodomą ir Gomorą. Visa LGBT ideologija yra paremta nuodėme ir jos propagavimu. Apklausos rodo, kad didžioji Lietuvos visuomenės tai supranta ir nepritaria LGBT ideologijos prievartiniam brukimui. Todėl mes renkamės taikiam, ne partiniam protestui, kurio tikslai ra:
1. Išreikšti nepritarimą LGBT ideologijai ir jos brukimui Lietuvos visuomenei;
2. Informuoti visuomenę apie sukurtą interneto puslapį www.stoplgbtideologijai.lt;
3. Šviesti visuomenę apie LGBT ideologijos žalą ir grėsmę Lietuvos valstybei, nacionaliniam saugumui;
4. Kviesti visuomenę pasirašyti peticiją, tokiu būdu išreiškiant palaikymą už savo religinius įsitikinimus persekiojamam Petrui Gražuliui.
Akcijos programa
13 val. V.Kudirkos aikštėje pasistatysime raudonos spalvos palapinę, ant jos bus užrašas „Diskusijų palapinė“. Savanorių komanda dalins praeiviams reklaminius lankstinukus ir lipdukus, kvies į diskusijų palapinę padiskutuoti bei pasirašyti peticiją. Kiti savanoriai laikys plakatus su užrašais „Lietuva – ne Sodoma“, „Lovos reikalus palikite lovoje“, „Ištvirkavimas nėra meilė“ ir kt.
Akciją organizuoja krikščioniška viešoji įstaiga „Tiesa išlaisvina“, kuri laikosi principo „Mylėk nusidėjėlį, nekęsk nuodėmės“. Organizacija neskleidžia jokios neapykantos ar nepagarbos LGBT žmonėms, bet kategoriškai nepritaria LGBT ideologijai, kuri prieštarauja didžiosios visuomenės daugumos vertybėms.
Prie akcijos prisijungti kviečiami visi, palaikantys prigimtines vertybes. Planuojama, kad akcijoje dalyvaus iki 100 dalyvių. Tikėtina, kad jų daugiausiai bus, kai pro renginio vietą žygiuos „Pasididžiavimo“ eitynių dalyviai. Organizatoriai užtikrina, kad laikysis rimties, nesivels į jokias provokacijas. Akcija baigsis 18 val.
Kodėl remiame P.Gražulį
Tai, kas dabar vyksta su P.Gražuliu, neturi nieko bendro nei su jo asmenine charakteristika, nei su asmeniniais santykiais, nei su partiniais interesais. Tai – moralinio ir politinio principo klausimas. Arba valstybė (jau ne Vilniuje, o Briuselyje) leis sau naikinti mūsų religines ir politines laisves, arba mes šias laisves apginsime. Mes giname P.Gražulį taip, kaip gintume bet kurį nepažįstamąjį, užpultą gatvėje plėšikų.
Akcijos atstovas spaudai: Marius Kundrotas
mob. 861614092, el.p. puritonas@gmail.com
O, JŪSŲ AUKŠČIAUSIOJI ŠVIESYBE – VISŲ EGZISTUOJANČIŲ ESAMŲ IR (GAL BŪT MENAMŲ) VISATŲ VALDOVE
tardamas, kad „Viešpats tikrai persistengė“ apsireiškėte mums, netikėliams, kaip TIKRASIS (ne) egzistuojančių visatų VALDOVAS.
P. S.
Nežinojau (deja) kad N. Vilnios ligoninėje jau radosi „visatos valdovų palata“.
Tie LAGBT visiškai išnaglėjo, o Petras Gražulis tikrai yra persekiojamas dėl savo įsitikinimų. Seime kai vyko tas konfliktas su gėjais, ten matosi, kad šitie vyrukai
patys jį užkalbino ir jokių keiksmažodžių ponas Petras nevartojo. Ponas Petrą taip pat nesako, kad gėjus reikia mušti ar dar kitaip blogai su jais elgtis, beje, kaip buvo sovietmečiu, o juos reikia atvesti į doros kelią. Pagarba PETRUI GRAŽULIUI!
Nereikia iškraipyti žmogaus pasirinkimo laisvės sąvokos. Laiavė smurtauti skamba tikrai sarkastiškai. Viešpats tikrai persistengė sunaikindamas miestus. Visągalis turėjo juos atvesti į doros kelią
Dabar pasidarė jau nesuvokiamas žodis ŠEIMA. Šeima yra valstybės ląstelė, kuri gali kurti naują gyvybę. Kaip naują gyvybę sukurs du vienalyčiai? Niekaip. Reiškia, jog jie negali būti ŠEIMA ir taškas. Jokie svarstymai ar palyginimai nieko nepakeis. Tokia gamta.
O, ar nėra vyras lytinis/psichinis ligonis, jeigu jį traukia ne moteris, o kitas vyras?
Laisvė nėra begalinė. Dievas baudžia ne tik po mirties. Sodomoje ir Gomoroje nebebuvo ką atvėdinėti į doros kelią. Visi buvo pasileidę negrįžtamai.. tuo ir baisi ši nuodėmė, kad nebėra kelio atgal.. su retom išimtim.
„Laisvė smurtauti” kaip supratau , čia sakoma apie Dievo laisvę. Tarsi jis būtų lygus mums.. Vienas iš daugelio pačių žmonių susikurtų ir garbinamų dievukų. Šitoks „samprotavimas” tolygus situacijai, jei kas sakytų mašinos savininkui – „jos teisė būti sugedusia ir važiuoti kaip jai patinka” 🙂 🙂