Perskaičiau ponios Armonaitės mintis („Armonaitė: Partnerystės įstatymas Lietuvoje bus“), išsakytas TS-LKD suvažiavime apie lyčiai neutralią partnerystę, ir norėčiau išsakyti keletą samprotavimų.
Ponia Armonaitė daug kalba apie politinį stuburą, principus, žmogaus teises, progreso siekį ir vertybes. Tad norisi paklausti, kokias vertybes ji gina ir siūlo įteisinti lyčiai neutralios partnerystės įstatymu?
Vakarų pasaulyje šiuo metu vis labiau įsigali „vertybinė“ nuostata Ydas versti Dorybėmis. Vienas ryškiausių šios tendencijos pavyzdžių yra Sodomiją pripažinti vertybe, paskelbti moraliai priimtina, o ją praktikuojančias poras, prisidengus žmogaus teisių figos lapeliu, prilyginti tradicinei šeimai. Ir visa tai motyvuojama „progreso“ siekiu (kai iš politiko lūpų girdžiu šį žodį, man visada kyla nerimas – penkiasdešimt metų jau esame gyvenę progresyviausioje pasaulio santvarkoje).
Kur veda tokios nuostatos? Ogi į visuomenės demoralizavimą, oportunizmą, moralinę dezorentaciją. Apie moralinių nuostatų svarbą akivaizdžiai byloja Afganistano pavyzdys, kai net galingiausia pasaulio armija pasirodė nepajėgi įveikti įsitikinimų (čia nesvarstoma, ar jie mums priimtini, ar ne) jėgos.
Jei ydos virsta dorybėmis, tuomet galima bet kas, tik reikia atitinkamo ideologinio paruošimo. Tai ir daroma dirbtinai primetant mūsų visuomenei diskusiją partnerystės klausimu. Tai nėra natūralios mūsų visuomenės raidos rezultatas, už šito stovi kai kurios nevyriausybinės organizacijos ir jas remiantys didžiuliai užsienio pinigai, kurie mums visomis išgalėmis stengiasi primesti šią diskusiją.
Ponia Armonaitė, remdama tokias pastangas, apsimeta, kad nesupranta jog čia kalba eina apie gilumines moralines tautos nuostatas, kurių laužymas, jeigu pavyks, gali turėti tautai ir jos išlikimui fatalinių pasekmių.
Pagalvokime ar mums reikia tokios politikos, tokių politikų, tokių principų ir tokio stuburo, ar viskas yra tik perkama ir parduodama, prisidengiant kalbomis apie vertybes?
Dainius Rudzevičius
Kad ponia, ar kas ji ten tokia, įrodytų, jog tokio tipo partnerystė yra morali, ji privalo Lietuvai ir visam pasauliui tai įrodyti labai paprastu būdu. Į stiklinį gaublį, kad visi matytų, įlisti su savo partnere, su ja sugulti, pasidaryti vaiką, ten pratupėti 9 mėnesius būdama nėščia ir tik tada išlįsti iš to stiklinio gaublio. Tada visi pamatytų, kad du ar dvi yra lygiavertė šeima tradicinei. Kol kas ji to padaryti negali, todėl jos „ideologijos” yra visiškas melas. Ja patikėjęs pasidarys toks pat melagis kaip ir ji. Yra vienintelė žmogaus teisė: tikėti Dievą, JO bijoti, nes tai yra išmintis ir doriems žmonėms nekenkiant tarnauti Lietuvai savo tauriu ir sąžiningu darbu. Tai ir yra žmogaus gyvenimo VERTYBĖ, Armonaite.
Autoriui didžiulė pagarba. Sėkmės!
Ponia nori įrodyti, kad partnerystė, praktikuojanti Sodomiją, yra tokia pati moralinė vertybė kaip ir tradicinė šeima. Tvirtina, kad šiuo metu yra tokios vakarų,, vertybės „, kurias mums reikia perimti, įvelkant į žmogaus teisių ginimo rūbą.
Viena didžiausių globalios politikos rūpesčių yra gyventojų skaičiaus mažinimas – demografinė politika. Ji vykdoma alkoholiu, tabaku, narkotikais ir tvirkinimu (tradicinės šeimos griovimu, homoseksualizmo platinimu, feministinemis nuotaikomis, lytinės orientacijos keitimu, tos pačios lyties santuokomis, sterilizacija ir t. t. Visos tvirkinimo mados iš ten kur gyvena,, auksinis milijardas „.
Naujausia tvirkinimo politikos mada yra negimdyti ir neauginti vaikų.
Labai dėkoju Autoriui.