Vakar prasidėjo Kaunas – Europos kultūros sostinė („Kaunas 2022″) renginiai. Tačiau, atrodo, organizuojamas renginys nesulaukė tiek dėmesio ir kalbų, kaip planuota diskusija apie LGBT. Negavę savivaldybės leidimo, organizatoriai ėmė kelti pasipiktinimą viešojoje erdvėje, renginio ambasadoriai atsisakė dalyvauti. Tad leidimas renginiui buvo išreikalautas. Ar toks šantažas netampa norma?
Tarp visų projektinių „Kaunas 2022″ renginių, liepos 3 d. buvo suplanuota ir diskusija, pavadinimu „Ar pavyks sukurti LGBT+ draugišką kultūrą?”. Diskusija turėjo vykti Vienybės aikštėje. Tačiau Kauno miesto savivaldybė iš pradžių renginiui nedavė leidimo, argumentuodama techninėmis kliūtimis. Projekto „Kaunas 2022″ atstovams paskelbus, kad diskusija atšaukta, viešojoje erdvėje nuvilnijo pasipiktinimo banga.
Režisierius Arūnas Matelis paskelbė, kad „ne tokia laikysena ir vertybės yra keliamos Europos”, todėl jis atsisako būti projekto ambasadoriumi. Jo pavyzdžiu pasekė ir atlikėjas Giedrius Širka, paskelbęs: „Esu vedęs moterį, bet esu už visas meilės formas tarp suaugusių žmonių. Nenoriu būti tokio miesto ambasadorius, nes tai radikaliai prasilenkia su mano vertybėmis”, – paskelbė jis.
Greitai savo poziciją paskelbė ir festivalis „Nepatogus kinas”. Jie viešai pareikalavo projekto organizatorių nenusileisti savivaldybei, kitaip renginių svečiai liks ir be kino: „Tol, kol „Kaunas 2022″ vadovybė elgsis principingai, turės mūsų ir daugelio kitų kultūros organizacijų palaikymą! Bet koks atsitraukimas nuo principų ar pasidavimas institucinei homofobijai pavers „KEKS2022″ pasityčiojimu iš Europos kultūros sostinės idėjos, o Kaunas pagarsės kaip bailių miestas… Negalime to leisti!” – savo sekėjams socialiniame tinkle paskelbė festivalis.
Greitai po to „Kaunas 2022″ pranešė, kad renginį rengs net ir negavę savivaldybės leidimo, tam bus pasirinkta privati erdvė. Tačiau galiausiai neprireikė ir to. Kauno miesto savivaldybė visgi leidimą išdavė, kad diskusija, būtų surengta ten, kur ir buvo planuota.
Interviu su Lietuvos žmogaus teisių gynimo asociacijos vadovu Vytautu BUDNIKU:
– Tai, kas dabar įvyko Kaune, atrodo kaip šantažas ir spaudimas?
– Tai yra politinis klausimas. Teisiškai žmonės gali susirinkti privačioje erdvėje diskusijai ir jiems nereikia jokio savivaldybės leidimo. Jeigu tai savivaldybės erdvė, ji gali pati spręsti, bet neturėtų trukdyti. O jeigu ir pasielgė taip, tai arba buvo klaida, arba sąmoningas veiksmas, kuris suteikė kitai pusei politinių dividendų kelti triukšmą viešojoje erdvėje, atsiriboti nuo renginio, išeiti su vėliavomis ir plakatais, su užrašais anglų kalba, kad užsienio spauda matytų.
Tai arba buvo savivaldybės kvailumas, arba sąmoninga politinė provokacija, leidžianti kitai pusei daryti viešus pareiškimus ir imtis šantažo. Tokiu būdu menkinama mūsų visuomenė, kaip neapsišvietusi ir nežinanti įstatymo normų.
Tegul jie renkasi, diskutuoja, žiūri kiną. Nes draudimai tik išprovokuoja puolimo bangą, kuriai pinigus skiria įvairios užsienio organizacijos, suinteresuotos skleisti LGBT ir genderizmo propagandą. Jos skirs papildomų finansų Lietuvoje veikiančioms nevyriausybinėms organizacijoms, kad tik jos rėktų, o tos iš pasitenkinimo rėks dvigubai garsiau. Vyksta tikras spektaklis.
– Neseniai Vengrijos nepasmerkęs, o dar anksčiau, mitinguotojams prie prezidentūros dėmesį parodęs prezidentas Gitanas Nausėda taip pat sulaukė politinio šantažo?
– Taip, tai neabejotinai yra politinis šantažas. Nors jis pasielgė taip, kaip nurodyta Konstitucijoje. Jis gina piliečių konstitucines teises ir laisves, atstovauja daugumai, nes dauguma jį ir išrinko. Prezidentas parodė savo politinį stuburą, kuo negali pasigirti dauguma politikų, tarp kurių ir užsienio reikalų ministras. Ar tuomet tokie politikai gali vadintis Tautos atstovais, jeigu jie tik vykdo kitų valstybių nurodymus?
– Tai tyčinis bauginimas, kad kitą kartą nedrįstų savo nuomonės išsakyti ar ginti?
– Natūralu, kad politiniai oponentai ir influenceriai pradėjo viešai klykti ir rengti politinius spektaklius. Bet nepateisinama, kad prasidėjo šmeižto kampanija.
Prezidentas pradėtas tapatinti su nusikaltėliais ir penktąja kolona. Prezidento ir Šeimos maršo dalyvių šmeižimas suplakamas į vieną krūvą ir tai daroma tyčia. Net jeigu jums nepatinka, kad prezidentas nepasirašė laiško Vengrijai, rėkite, kiek galite, bet nešmeižkite jo.
Prezidentas neturi gintis vienas. Jis puolamas neteisėtai. Niekas neturi jam diktuoti sąlygų, su kuo susitikinėti, su kuo – ne. Ir šioje situacijoje visuomenė turi būti aktyvi.
Europarlamentarė Aušra Maldeikienė, išvadinusi maršo dalyvius buduliais, pažeidžia Konstituciją, kurioje nurodyta, kad valstybės tarnautojams visi žmonės turi būti lygūs. Negalima vadinti žmonių buduliais dėl jų įsitikinimų. Piliečiai turėtų kreiptis į teismą ir patraukti A.Maldeikienę ir kitus, tokius kaip Rimvydas Valatka ar Algis Ramanauskas, civilinėn atsakomybėn, prašyti atlyginti žalą ir prašyti viešai paneigti paskleistą tikrovės neatitinkančią informaciją. Tai turėtų daryti kiekvienas.
– Tokių dalykų socialiniuose tinkluose policijos pareigūnai nepastebi, ar jie mato tik LGBT kritikuojančius komentarus?
– Tai yra dvejopi standartai. Visuomenė neturi su tuo taikstytis, turime būti aktyvūs kiekvienas: aš, jūs ar bet kuris kitas, privalome imtis veiksmų. Kol kas teismai nežaidžia pagal taisykles, kurias diktuoja tapinai ar valatkos.
Tai yra viešasis chuliganizmas. Jam nesipriešinti – reiškia jo bijoti. Bet, jeigu žmogus bijo, galiausiai jis priverčiamas nusižeminti ir tapti vergu. Jeigu žmonės išdidžiai pakels galvas ir pasipriešins, kitą kartą bijoti nebereikės.
Turime nugalėti baimę. Jeigu nenugalėsime, grįšime į vergų visuomenę, kurioje gyvenome penkiasdešimt metų.
Būtina susitikus gėjų paklausti, iš kur jis atsirado ant to svieto: iš jo ir jo, ar iš jo ir jos? Ką atsakys? Dar paklauskime, ar jis mėgsta avieną, ar kitą mėsytę. Atsakys, kad taip- juk jis MAČO! Tada paklauskime, o kas, jeigu avinas su avinu, o avytė su avyte, gaidys su gaidžiu, o višta su višta? Kiek ilgai jis valgys tą mylimą avieną? Avytės, kiaulytės, vištytės ir kalakutytės labai greitai dings nuo žemės paviršiaus, ir gėjai- vaje vaje nusilps, nes nebegaus natūralaus mineralo geležies…., ir žmonės visi dings, nes nebebus prieauglio, ir gėjai nebeturės naujų partnerių- juk dažnai keičia…vaje, vaje- koks užeis liūdesys!!! Jau seniai įrodyta, kad šie žmonės yra patys liūdniausi žmonės planetoje, nes yra Dievo plano „DAUGINKITĖS!” griovėjai, kad jie gyvena 10 ir 15 metų trumpiau, o paskui keliauja tikrai ne į dangų, o į pragarą, tiki tuo ar netiki. Deja, deja, po mirties žmogus nebeturi sau valios- tik Dievas, kuriam gėjus metė buką, kvailą iššūkį, puikiai žinodamas, kad pralaimės ne tik čia, žemėje, bet tikrų tikriausiai ir ten, anapus, kad ir kaip plyšautų: „Dievo nėra! Dievo nėra! Aš pats sau dievas! Ką noriu, tą ir darau su savo kūnu!”. Sėkmės darbe! O kaip tada plyšausi, kai tave įsvies į Ugnies ežerą- amžiams?
Tie asmenys neturi jokios teisės vadintis „kultūros ambasadoriais”. Pirmiausia, jielabai iškreiptai suvokia kultūros sąvoką` ir tas iškreiptas pažiūras net bando platinti. Ko išvis siekiama „gėjų eitynėmis”, kas juos puola, kokios jų teisės neva yra yra pažeidžiamos? Tegu jie turi tas savo „pažiūras”, bet kodėl jie kaišioja jas kitiems, kurių yra 99, 999 roc., Kodėl apsimeta, kad mes – tie 99,999 proc. – nematome jokio reikalo kopijuoti jų (0,001 proc. arba dar mažesnio kiekio) elgsenos. Kokių dar „teisių” jiems reikia? Palyginkime su bet kuriais kitais, Pavyzdžiu, ar kas nors matėte, kad savo savitumą demonstruotų kuproti, arba nuplikę, O nedemonstruoja todėl, kad visuomenė jų nediskrimunuoja, bet priešingai – stengiasi padėti; kuria pritaikytas judėjimo sistemas, gamina perukus ir t.t.
Didžiausia žmogaus laimė – susilaukti palikuonių, t.y. įamžinti savo ateities kartose. Bet jei tie asmenys patys pasirinko tokį kelią – neturėti šeimos, neauginti vaikų, tai kodėl reikia tai platinti kitiems, Jei mes nesikišame į jų privatų gyvenimą , kodėl jie lenda su savo propaganda į mūsų ir mūsų vaikų gyvenimą. Būtent jie pažeidinėja mūsų teises ugdyti savo vaikus. ,
Stebina, kiek daug yra nenormalių žmonių ir kaip jie pervertina savo reikalavimus, kuriuos įvardija žmogaus teisėmis. Reiktų spjauti į tuos kultūros ambasadorius ir į iškreiptą jų ,,meną”.
GĖJŲ MANIFESTAS
„Mes ištvirkinsime jūsų sūnus – jūsų apgailėtino vyriškumo, lėkštų svajonių ir vulgaraus melo simbolius – paversdami juos pederastais. Suviliosime juos jūsų mokyklose ir bendrabučiuose, sporto salėse, persirengimo kambariuose, sporto aikštelėse, seminarijose, jaunimo grupėse, kino teatrų tualetuose, kareivinių barakuose, automobilių aikštelėse, visuose vyrų klubuose, Kongresų rūmuose, visur, kur tiktai vyrai sutinka vyrus. Jūsų sūnūs taps mūsų paklusniais tarnais ir vykdys visa, ką mes liepsime. Jie bus perdirbti pagal mūsų atvaizdą ir pavidalą. Jie geis mūsų ir dievins mus.
Moterys, jūs šaukiatės laisvės? Sakote, kad jūsų vyrai blogi ir kad jūs su jais nelaimingos? Mes, vyriško veido ir kūno žinovai, atsiimsime jūsų vyrus iš jūsų. Mes pralinksminsime juos, mokysime juos, apkabinsime, kai jie verks. Moterys, sakote, kad norite gyventi viena su kita, be vyrų? Tad ir eikite viena pas kitą, o mes suteiksime jūsų vyrams malonumų, kurių jie niekada nėra patyrę, nes mes esame pirmarūšiai vyrai. Tik vyras teišmano, kaip iš tikrųjų patenkinti kitą vyrą, tik jis supranta kito vyro jausmų gilumą, jo protą ir jo kūną.
Visi įstatymai, draudžiantys homoseksualizmą, bus atšaukti. Jų vietoje bus leidžiami įstatymai, sudarantys sąlygas vyrų meilei.
Visi homoseksualai turi veikti išvien, tarytum broliai: susijunkime mene ir filosofijoje, vienykimės visuomeniškai, politiškai ir finansiškai. Triumfuosime tik tada, kai parodysime savo bendrą veidą pagiežingam heteroseksualiam priešui.
Jeigu drįsite vadinti mus pederastais, žydrais ar iškrypėliais, mes smogsime jums į jūsų bailias širdis ir suteršime jūsų menkus, merdinčius kūnus.
Mes rašysime poemas apie vyrų meilę, rengsime spektaklius, kuriuose vyrai atvirai glamonės vienas kitą, kursime filmus apie meilę herojiškų vyrų, kurie pakeis pigią, paviršutinišką, sentimentalią, infantilišką, lėkštą ir kvailą heteroseksualią meilę, šiandien vis dar vyraujančią kino teatrų ekranuose.
Mes sukursime jaunų gražių vyrų, drąsių atletų skulptūras ir jas pastatysime jūsų parkuose, skveruose ir aikštėse. Pasaulio muziejai bus pripildyti paveikslų, kur vaizduojami grakštūs, nuogi vaikinai.
Mūsų rašytojų ir menininkų dėka vyrų tarpusavio meilė taps madinga, ji bus laikoma gero skonio ženklu: mūsų sėkmę garantuos didžiulė patirtis – kaip diktuoti stilių.
Mes išstumsime heteroseksualius meilės ryšius, pasitelkdami pašaipas ir patyčias, o tam turime puikius įgūdžius.
Mes nuimsime kaukes nuo galingų homoseksualų, kurie dedasi heteroseksualais. Būsite sukrėsti ir pašiurpę, kai pamatysite, kad jūsų prezidentai ir jų sūnūs, jūsų pramonininkai ir senatoriai, jūsų merai ir jūsų generolai, jūsų sportininkai, kino ir televizijos žvaigždės, jūsų valstybių vadovai ir kunigai visai nėra tos patikimos, pažįstamos buržuazinės heteroseksualios personos, kokias norėjote matyti.
Mes – visur, mes persmelkėme jūsų gretas. Būkite atsargūs kalbėdami apie homoseksualus, nes mes visada esame tarp jūsų: galbūt sėdime per vieną suolą nuo jūsų ir gali nutikti, kad miegosime vienoje lovoje su jumis.
Nebus jokių kompromisų. Mes nesame vidurinės klasės paliegėliai. Pasižymėdami nepaprastu intelektu, mes esame tikrieji žmogiškosios rasės aristokratai, o tvirto proto aristokratai niekada nepasitenkina mažu. Tie, kurie mums priešinasi, bus ištremti.
Sutelksime didžiules privačias armijas, kaip Mišima, kad nugalėtume jus. Mes užkariausime pasaulį, nes kariai, įkvėpti ir surišti homoseksualios meilės ir garbės, yra neįveikiami, kaip senovės graikų kareiviai.
Šeima yra melo, išdavystės, vidutinybių, veidmainystės ir smurto židinys, todėl ji bus panaikinta. Šeima tik slopina vaizduotę ir pažaboja laisvą valią, todėl ji turi būti likviduota. Genetinėse laboratorijose bus pradėti ir išauginti tobuli berniukai. Jie augs komunose, prižiūrimi ir auklėjami homoseksualių eruditų.
Visos bažnyčios, kurios mus pasmerks, bus uždarytos. Vieninteliai mūsų dievai yra gražūs jauni vyrai ir mes esame atsidavę grožio, moralės ir estetikos kultui. Visa, kas bjauru, vulgaru ir banalu, bus panaikinta. Atstumti heteroseksualių vidurinės klasės nuostatų, galime gyventi taip, kaip mums diktuoja laisva vaizduotė. Mums „per daug” niekada nėra „gana”.
Nauja rafinuota visuomenė bus valdoma elito, sudaryto iš gėjų poetų. Vienas didžiausių reikalavimų norint užimti aukštą postą naujoje homoerotikos visuomenėje bus atsidavimas graikiškajai aistrai. Bet koks vyras, susitepęs heteroseksualiu geismu, bus iškart atskirtas nuo įtakingo posto. Visi vyrai, kurie primygtinai reikalaus teisės pasilikti kvailais heteroseksualais, bus teisiami homoseksualų teismuose ir dings iš visuomenės akiračio.
Mes perrašysime istoriją, kurią sumenkino jūsų heteroseksualus melas ir iškraipymai. Mes aprašysime didžiuosius homoseksualius vadus ir mąstytojus, kurie formavo šį pasaulį.
Mes jums parodysime, kad homoseksualumas, intelektas ir vaizduotė yra neatskiriamai susiję, kad homosesualumas yra būtinas tikrajam vyro kilnumui ir grožiui.
Mes laimėsime, nes mus maitina nuožmus prislėgtųjų kartėlis, nes ištisus amžius buvome priversti tenkintis tik menka dalimi jūsų kvailuose heteroseksualiuose pasirodymuose.
Mes irgi pajėgūs naudotis ginklais ir stoti prie pabūklų barikadose, kylant žūtbūtinei revoliucijai.
Drebėk, hetero kiaule, kai pasirodysime tau be kaukių.”