Šį DELFI straipsnį privalu perskaityti visiems, nes įvykis iškalbingas, rezonansinis:ČIA
Pasirodo, apsirengusio žmogaus be leidimo, slapčia negalima filmuoti, o nuogą – prašom. O jei tai moteris, tai suvisai gerai, veiksmas atitinka aukštąją pilietinę moralę.
Panašu, kad po šio teismo sprendimo dabar bet koks onanistas, kuriam spontaniškai kyla erekcija, gali žaginti, svarbiausia, kad neturėtų piktų ketinimų ir viską spontaniškai padarytų… Tik šitaip aš dabar suprantu mūsų išlaikomų teismų poziciją.
Palyginimui, už tai, kad supurtė savo nenuoramą vaikelį pavojaus akivaizdoje E. Kručinskienę sulaikė, paguldė ant „narų“, nedavė vandens, berods, net į tualetą nenuvedė ir šitaip kankino, žemino orumą.
Po to, spaudžiant visuomenei, iš areštinės motiną paleido, bet po to metus tąsė teismuose. Kiek mokesčių mokėtų lėšomis sodriai apmokamų „teisinykų“ buvo į bylą įtraukta, kur buvo iššvaistyti resursai, prieš ką buvo nukreipta valstybės represinė mašina? Prieš sutrikusią motiną.
Mokytoja A. Genovaitė Astrauskė iškėlė viešai sostinėje trispalvę – atlėkė trys policijos ekipažai, nuvežė moterį į areštinę, atėmė vėliavą, bandė iškratyti, išsuko ranką…. Teismai dėl šito, berods, dar tęsiasi.
Užtat asmenis, turinčius iškrypėliškų polinkių, LR teisingumo sistema, panašu, uoliai gina, saugo ir pridengia.
Nesakome, kad tuojau į kalėjimą, bet baudžiamąjį įsakymą tikrai galėjo įsūdyti tam operatoriui Kipsui ir slaptam „vojeriui“. Dėl išplitusių technologijų tokio tipo nusikaltimų ir pažeidimų tik daugės. Ir normalios valstybės teisinė sistema turi ruoštis, formuoti adekvačią teisinę praktiką, kuri tokius veikas užkardytų.
Palyginimui, jei kas netyčia randa storą piniginę ir jos turinį pasisavina, – už tai baudžiamoji atsakomybė.
Čia švelnesnis nusikaltimas už vagystę, bet vis vien nusikaltimas. Ir tokia teisinė praktika, susiformavusi seniau, yra teisinga. Panašu, kad anksčiau teisė dar buvo kažkiek susijusi su morale, todėl už nesąžiningas „radybas“ – baudžiamoji atsakomybė.
Dabar gi, jei turi iškrypėliškų „vojeristo“ polinkių, filmuok sau nuogas moteris į sveikatą, svarbu, kad viskas būtų spontaniškai ir piktų ketinimų neturėtumei…
Iškrypimai, perversijos tampa gėriu, socialine estetika ir saviraišką. Ir tą daugialypį moralinį nuopuolį uoliai gina aukštieji teismai.
Panašu, dabarties Lietuvoje moralė sau, o teisė sau – du statmeni vektoriai. Nusigyvenome visai. Sveikoji Lietuvos visuomenės dalis patiria juodą neviltį dėl mūsų išlaikomų teismų ir jų, atsiprašant, sprendimų.
Puikus straipsnis! Ačiū Prof. Gediminui Merkiui,