Remigijus Jakulevičius. Konstitucinis Teismas neturi teisės naikinti Lietuvos valstybės

laikmetis.lt

REMIGIJUS JAKULEVIČIUS, J. Tumo-Vaižganto buto-muziejaus vedėjas, VDU literatūrologas

Gyvename labai įtemptais ir pavojingais laikais, kai Lietuvos Konstitucinis teismas kėsinasi pradėti naikinti Lietuvos šeimas, ir tuo pačiu – Lietuvos valstybę. Konstitucinio teismo teisėjai sąmoningai klaidingai interpretuoja Lietuvos konstitucijos 38 straipsnį. Norėčiau priminti, kas yra parašyta Lietuvos Konstitucijoje.

„Santuoka yra sudaroma laisvu vyro ir moters sutarimu“. Tai reiškia, kad santuoką gali sudaryti ir šeimą gali sukurti tik vyras ir moteris.

Vyras su vyru ar moteris su moterimi santuokos ir šeimos sukurti negali, nes „Šeima yra visuomenės ir valstybės pagrindas“.

„Šeima yra visuomenės ir valstybės pagrindas“. Nes tik iš vyro ir moters meilės atsiranda nauja galinti turėti palikuonių žmogaus gyvybė, kuri ir yra visuomenės ir valstybės išlikimo pagrindas.

„Valstybė saugoja ir globoja šeimą, motinystę, tėvystę ir vaikystę“. Tiktai tada, kai šeima yra pagrįsta motinyste, tėvyste ir vaikyste, tęsiasi gyvybė ir egzistuoja valstybė. Būtent dėl to tokią šeimą valstybė ir saugoja.

Valstybė užtikrina, kad moteris yra motina, vyras yra tėvas. Nes tik kai šeimą sudaro vyras ir moteris, jie gali susilaukti vaikų ir juos tinkamai auklėti.

Kitaip sakant, Lietuvos Konstitucijos 38 straipsnyje 1992 m. buvo parašyta, kad:

Lietuvos valstybė egzistuos, jeigu bus Lietuvos palikuonių.

Vaikai gimsta ir darniai auga iš vyro ir moters meilės, kuri veda į santuoką ir į šeimą.

Tokią tęsiančią gyvybę ir dorovę šeimą (motinystę, tėvystę ir vaikystę) saugo Lietuvos valstybė.

Toks grubus Konstitucijos interpretavimas, kad šeima neturi lyties („Konstitucinė šeimos samprata yra neutrali lyties požiūriu“), yra visiškai klaidingas ir labai pavojingas, nes neigia pamatinį prigimtinį žmonių gyvybės tąsos ir valstybės išlikimo principą: motinystę, tėvystę ir vaikystę.

Joks teismas ar teisėjas negali naikinti Lietuvos žmonių, šeimų, lietuvių Tautos ir Lietuvos valstybės.

3 KOMENTARAI

  1. Kviečiame visus dorus žmones, dorus mokslininkus ir kultūros puoselėtojus apginti šeimą – žmonijos egzistavimo pagrindą. Pagalvokite, kodėl šeimą ėmė pulti net tokie, kaip Bilas Geistas. Kodėl milijardieriai, turėję viską, ko tik panorėjo, nėra laimingi, kodėl suiro jų pačių šeimos? Ar tai ne Dievo bausmė ir priminimas, kad kito gyvenimo žemėje nebus? Ar tai ne akla buka neapykanta tiems, kurie laimingai gyvena ir be milijardų, bet su šeimos meile. Nebetylėkite, neapsimeskite, kad jūsų tai neliečia.

  2. Pagarba gerbiamam R. Jakulevičiui. Toks jaunas žmogus, o taip teisingai mąsto. Gražu, kai jaunimas kelia galvas ir aklai “inteligentijai” parodo jų kliaudas ir jų smurtą prieš Lietuvos šeimą. Paprastas kaimo žmogus visada apsikabinęs savo vaikelius ir žmonelę. Šeima neturinti lyties, o iš kur išlindo tie visi LGPT-istai? Ar iš belytės šeimos? Tepristato nors vienas savo belyčius tėvus visai visuomenei, susipažinsime, pasigrožėsime. Bet kiek žinome, jų tėveliai verkia. Kažin, kodėl?





  3. LGBT-istai – Lietuvos naikintojai. Juos galimai remia ir kursto teroristinės valstybės?
    Aš taip pat pritariu, kad: “Joks teismas ar teisėjas negali naikinti Lietuvos žmonių, šeimų, lietuvių Tautos ir Lietuvos valstybės.”

Komentarai nepriimami.

Reklama

Susiję straipsniai

Vytautas Radžvilas. Lietuvos kolonizacija: kaip slepiama trijų lietuviškųjų Merkel diversija

Senųjų vietos gyventojų iškėlimas iš savo šalies ir jų pakeitimas atgabentais kolonistais visais laikais buvo laikomas svarbiausia garantija,...

Edvardas Čiuldė. Gyvulių menas ir kultūra

Kai portalo, kuris uždega žalią šviesą žydų nacistų ir lytinės perversijos nutrenktų žmonių pradėtam lietuvių tautos užpuldinėjimui, vyriausiasis...

Česlovas Iškauskas. Kodėl Vakarai bijo Putino?

Vyresnieji dar prisimena nuostabią ro­mantišką Dalidos ir Alaino Delo­no at­liekamą dainą „Paroles paroles pa­roles“ („Žodžiai žodžiai žodžiai“) –...