Prof. Rasos Čepaitienės iniciatyva pradėti rinkti akademinės bendruomenės narių parašai prieš civilinės sąjungos įteisinimą Lietuvoje. Kiek anksčiau buvo surinkti apie 500 dėstytojų ir mokslo bendruomenės narių parašų už šį įstatymo projektą.
Ragindami bendruomenės narius pasisakyti prieš de facto partnerystes įteisinančias civilines sąjungas, ir kviesdami saugoti visuomenės ir valstybės pagrindą – lyčių skirtingumu paremtą šeimą ir vaikų teisę augti prigimtinėje šeimoje, iniciatoriai teigia:
„Pastaruoju metu Lietuvoje siekiama prigimtiniams vyro ir moters bei tėvų-vaikų santykiams prilyginti tos pačios lyties partnerių santykius – suteikti jiems šeimos teisinį statusą. Manome, kad seksualinė saviraiška neturi tapti svarbesnė už žmogaus prigimtinius santykius ir vaikų teisę turėti tėtį ir mamą, todėl kitos bendro gyvenimo formos neturi būti sulygintos su šeima per įstatymais įtvirtintą visuomenės normą.
„Didžiuojamės Lietuvos Respublikos Konstitucijoje įtvirtintomis prigimtinių žmogaus teisių, žmogaus orumo, piliečių lygiateisiškumo, vyro-moters santuokos ir šeimos normomis. Gerbiame visus Lietuvos Respublikos piliečius ir pripažįstame kiekvieno asmens prigimtinį orumą ir lygybę“, – sako iniciatyvos autoriai.
Ji pastebi, kad teisingumo principas reikalauja vienodas situacijas traktuoti vienodai, o skirtingas – skirtingai.
„Todėl manome, kad tos pačios lyties porų santykius ir kitas ne šeimoje kartu gyvenančių asmenų praktines problemas galima spręsti įteisinant ne partnerystę ar civilinę sąjungą, kuri suteiktų šeimos statusą vienos lyties poroms, bet Susitarimą dėl bendro gyvenimo, kuris neimplikuotų šeimos santykių, t. y., nepažeistų Konstitucijos nuostatų dėl santuokos ir šeimos sampratos“, – siūlo jie.
MANOME, KAD TOS PAČIOS LYTIES PORŲ SANTYKIUS IR KITAS NE ŠEIMOJE KARTU GYVENANČIŲ ASMENŲ PRAKTINES PROBLEMAS GALIMA SPRĘSTI ĮTEISINANT NE PARTNERYSTĘ AR CIVILINĘ SĄJUNGĄ.
„Šių dienų geopolitiniame kontekste verta prisiminti, kad lyčių skirtingumu paremtas šeimos statusas kyla iš žmogaus prigimties, Vakarų civilizacijos pagrindų, tūkstantmetės krikščionybės tradicijos“, – teigia iniciatoriai.
Jie taip pat atkreipia dėmesį į tai, kad „civilinės sąjungos ar partnerystės įteisinimą kitose šalyse seka ne tik vienalytė ,santuoka’, bet ir pastangos įstatymais ir socialiniu spaudimu atimti piliečių teisę šeimą suvokti tik tarp vyro ir moters, tokio supratimo mokyti savo vaikus. Nors deklaruojamas tolerancijos siekis, tačiau neapykantos kalbos ir ,homofobijos’ įstatymais bei švietimo programomis siekiama vienos tiesos įtvirtinimo“.
Iniciatyvos skleidėjai kviečia Seimo narius laikytis duotos priesaikos, gerbti šalies Konstituciją, laikytis lietuvių tautos tradicijos, didžiosios visuomenės dalies vertybių ir nepritarti civilinės sąjungos ar Partnerystės įstatymo projektams, o svarstyti ir priimti Susitarimo dėl bendro gyvenimo įstatymo projektą, kuris kartu gyvenančių asmenų santykius reguliuotų ne per šeimos institutą“.
Savo pritarimą šiai iniciatyvai mokslo daktarai, doktorantai ir tyrėjai gali išreikšti el. paštu geokdepe@gmail.com.
Niekad nesuprayom kuo skiriasi kitokie pederastai nuo kitokiū pedofilų, nuo kitotkių zoofilū, nuo kitokių nekrofilų, nuo kitokių manjakų, nuo kitokių psichopatų ir visų „kitokių”! Visi jie kitokie todėl, kad savo gyvulišką pasitenkinimą išreiškia kitoniškai, pagal savo smegenų ar denų nukrypimų nuo normų, kurios vyrauja civilizuotoje visuomenėje! Ir nereikia sakyti, kad žvėriukas, vaikas ar lavonas nesupranta ar negali pasipriešinti, nes ir pederastai nesupranta, kad jie yra visuomenės parazitai besinaudojantys tuo ką sukūrė normalių visuomenių normalūs žmonės, nes be normalių visi pederastai ir visi kitokie greitai išnyktų amžiams!
Kai individas ar nedidelė žmonių grupė savo interesus iškelia aukščiau visuomenės, sociumo interesų, juos sureikšmina, tai sunaikina nusitovėjusią tvarką, sugriauna sistemą. Po to istorija patvirtina, ar iš kvailumo ar iš puikybės tai vyko. A.Einšteinas yra pasakęs: „Visata ir žmogaus kvailumas yra beribiai, dėl pirmosios dar abejočiau”.
Ar iš kvailumo ar iš ir puikybės Herostratas padegė vieną iš Septynių pasaulio stebuklų – Artemidės šventyklą…
Ar iš kvailumo ar iš puikybės šlėkta Čičinskas vetavo Dviejų Respublikų seimą…
Pavyzdžių istorijoje apstu, bet kodėl iš istorijos nepasimokom? Ar iš puikybės ar iš kvailumo…
Galima ir būtina užbėgti nesąmonėms už akių ir prognozuoti pasekmes visuomenei ir valstybei. Individai ir net individų grupės gali pervertinti savo galimybes, nenumatyti visų aplinkybių, todėl visus kontraversiškus klausimus pirmiausiai turėtų išnagrinėti „jungtinės įvairių sričių pajėgos”: medikai, antropologai, istorikai, ekonomistai, teisininkai, politologai, religijų ir tradicijų žinovai ir t.t.
Gamtoje vyksta natūrali atranka. Neduok Dieve, gimti balta varna, juodos užkapos. Primityvi visuomenė mažai kuo skiriasi nuo kitų gyvūnų: pasidalina į grupes ir tarpusavyje „kalasi” iki nukritimo…
O, bet, tačiau… išsivysčiusi visuomenė išmoksta kai kuriuos individų skirtumus priimti tolerantiškai. Siekiamybė – tartis ir ieškoti būdų, kaip sutvarkyti savo reikalus abipusiai naudingai, kai kiekviena besitarianti žmonių grupė eina į kompromisus, o laimi visa visuomenė.
Algimantas Rusteika, įtakojančius mus valdančios pozicijos nutarimais, dar jų valdymo pradžioje, pavadino, berods, bukalaurais. Manau, kad tarp akademikų gali būti kairių pažiūrų žmonių, prijaučiančių valdantiesiems, bet netikiu, kad šitokie žmonės nesupranta kurlink tie bukalaurai, jiems nesipriešinant, gali nuvairuoti Lietuvą. Manau, kad kas jau kas, bet akademikai supranta, jog valdantieji savo siaurų interesų nuostatomis nustatinėja prieš valstybę daugumą žmonių, tuo silpnina ją. Tai- naudinga fašistinei Rusijai. Todėl sveikas ir racionalus protas pasisakys prieš pavojingas Lietuvai, iš vakarų plūstančias naujoves. Tačiau pavojus kitur. Bijau, kad valdantieji, nepaisantys daugumos žmonių nuomonės, dėl savo mažumos siaurų interesų eis va banque ir nepaisys akademinės visuomenės sveiko proto. Jei anksčiau surinkti tūkstančiai protesto parašų jiems buvo tik fonas, tai akademinės visuomenės nuomonė gali būti tik fonelis, prilygstantis bitės zyzimui.