2024-11-23, Šeštadienis

Vokietijos vyskupas reikalauja keisti katalikų mokymą, kad egzistuoja tik vyras ir moteris

katalikutradicija.lt

Vokietijos vyskupas sukritikavo katalikų mokymą dėl to, kad jis „daro prielaidą, jog egzistuoja tik vyras ir moteris“, ir pareikalavo, kad Bažnyčia pakeistų savo neklystančią doktriną apie lytiškumą.

Vyskupas Ludgeris Schepersas, Eseno vyskupijos vyskupas augziliaras ir Vokietijos vyskupų konferencijos „atstovas queer pastoracijai“, šiuos komentarus išsakė gegužės 8 d. paskelbtame interviu Vokietijos laikraščiui Rheinische Post.

Kol Schepersas ir kiti atvirai eretiški Vokietijos vyskupai lieka savo vyskupijose, popiežius Pranciškus nubaudė arba pašalino iš pareigų katalikų mokymo besilaikančius vyskupus, kritikavusius jo heterodoksinius pareiškimus, visų pirma Teksaso valstijos Tailerio vyskupą Josephą Stricklandą, kardinolą Raymondą Burke’ą ir Puerto Riko vyskupą Danielį Fernándezą Torresą.

Kai Rheinische Post paklausė Scheperso apie Vokietijos episkopato nesutarimus, kaip pastoraciniu požiūriu elgtis su homoseksualų potraukį jaučiančiais žmonėmis, jis atsakė: „Galiausiai viskas susiveda į dvipoliškumo klausimą.“

„Niekas negali tiksliai pasakyti, kas yra visiškai vyriška ir kas visiškai moteriška“, – teigė jis, tiesiogiai prieštaraudamas biologijai ir katalikų mokymui. Be to, jis užsiminė, kad dviejų lyčių tikrovės palaikymas yra „queer žmonių žmogiškumo paneigimas“, o tai, jo teigimu, „nepriimtina“.

„Tačiau Bažnyčios mokymas vis dar numato, kad egzistuoja tik vyras ir tik moteris, kalbant Senojo Testamento kalba: tik vyras ir tik moteris“, – pridūrė jis. Pats Jėzus Kristus pakartoja, kad žmonija sukurta būtent kaip vyras ir moteris (Mt 19, 4; Mk 10, 6).

Pagal biologiją lytis įsišaknijusi individo chromosomose ir atsispindi šimtuose genetinių požymių.

„Katalikų Bažnyčioje, kalbant apie seksualinę moralę, kažkas turi keistis“, – pareiškė Schepersas. „Ir tai, žinoma, reiškia, kad Katekizmas turi kalbėti kitokius dalykus nei dabar.“

„Viena vertus, jame kalbama apie nereguliarius santykius, tačiau, kita vertus, sakoma, kad žmonės neturėtų būti diskriminuojami. Tai būtų pirmas žingsnis, jei žmonės bent jau laikytųsi principo nediskriminuoti žmonių“, – sakė jis.

Bažnyčia kritikuoja homoseksualų „neteisingą diskriminaciją“, nors tiesos apie žmogaus lytiškumą palaikymas nėra diskriminacija.

Paklaustas, ar Bažnyčios mokymas apie lytiškumą gali būti pakeistas, jis atsakė: „Jis gali būti pakeistas, jei Bažnyčia įgis kitokį lytiškumo supratimą. Lytiškumas nėra skirtas tik palikuonims susilaukti.“

Priešingai nei teigia Schepersas, Bažnyčios mokymas apie žmogaus lytiškumą yra nekeičiamas, nes remiasi nuolatine Katalikų Bažnyčios mokymo tradicija bei prigimtiniu įstatymu.

Kadangi homoseksualūs santykiai prieštarauja apreikštajam Dievo žodžiui ir prigimtiniam įstatymui ir negali sukurti naujos žmogiškos gyvybės, Bažnyčia smerkia šiuos santykius kaip netvarkingus, sunkiai nuodėmingus ir prieštaraujančius prigimčiai. Kadangi homoseksualūs veiksmai pažeidžia Dievo apreiškimą ir prigimtinį įstatymą, Bažnyčia negali pakeisti savo mokymo šiuo klausimu.

Pagrindinis lytinio akto tikslas yra prokreacija, o pagrindinis santuokos tikslas yra vaikų pradėjimas ir auginimas. Bažnyčia smerkia kaip sunkiai nuodėmingą bet kokį veiksmą, kuriuo bandoma atskirti lytinį aktą nuo jo prokreacinės prigimties (t. y. kontracepciją).

Paklaustas apie Vatikano heterodoksinę deklaraciją Fiducia supplicans, kuria pritariama homoseksualių ir kitų „nereguliarių porų“ laiminimui, Schepersas atsakė, kad jis tai laiko tik „pirmuoju žingsniu“.

„Manau, kad šis klausimas dabar svarstomas visame pasaulyje“, – pridūrė jis. „Manau, kad tai yra svarbiausias dalykas, kurį išjudino popiežiaus patvirtinta Fiducia supplicans deklaracija.“

Vokietijos prelatas patarė popiežiui Pranciškui „nenusivilti savo pastangomis teikti pastoraciją visiems“ – akivaizdus eufemizmas homoseksualų „palaiminimams“.

„Bažnyčia turi siekti dialogo ir pripažinti visuomenės pokyčius“, – sakė jis. „Vatikanas neturi slėptis už savo senų taisyklių.“

Balandžio mėnesį Schepersas 13 moterų, baigusių trejų su puse metų mokymo programą „Moterų diakonato tinkle“, įgaliojo būti „dvasios diakonėmis“, nepaisant amžino Bažnyčios mokymo, kad Šventimų sakramentą gali priimti tik vyrai.

Nepaisant to, kad Bažnyčia aiškiai smerkia homoseksualumą ir gender ideologiją, Schepersas ir kiti Vokietijos vyskupai, pritariantys šiuolaikinės gender ideologijos ir kitų erezijų versijoms ir jas propaguojantys, lieka savo vyskupijose, o popiežius Pranciškus ir Vatikanas jų nebaudžia.

Autorius: Andreas Wailzer   Versta iš: Lifesitenews.com

Reklama

Susiję straipsniai

Karas Ukrainoje. Tūkstantis trečioji (lapkričio 22) diena

Locked N’ Loaded | Veidaknygė Agresoriaus pajėgos atakavo Ukrainos teritoriją 114 dronų Shahed, 64 Shahedai numušti, 41 neteko valdymo. Vėl...

Kodėl Vidurio Europa turi susivienyti

Charles A. Coulombe Ten, Kakanijoje, toje išnykusioje valstybėje, kurios niekas nesuprato, daugeliu atžvilgių pavyzdinėje, nors ir neįvertintoje valstybėje, taip...

Žalimo pasisakymai socialiniame tinkle sulaukė teisėsaugos dėmesio

Europarlamentaro Dainiaus Žalimo pasisakymai apie kontroversiškai vertinamą naujai sudarytą valdančiąją koaliciją socialiniame tinkle „Facebook“ sulaukė  teisėsaugos dėmesio. Kaip...

Restauruoti Lietuvos partizanų dokumentai, daugiau kaip 70 metų išbuvę po žeme

Po metus trukusių darbų restauruoti Lietuvos partizanų Tauro apygardos Geležinio Vilko ir Žalgirio rinktinių dokumentai. 2022 m. balandžio mėn....