Žymūs vyskupai, kunigai, pasauliečiai skelbia „Betliejaus deklaraciją“, prieštaraujančią „moraliai nepriimtiniems“ COVID skiepams
Deklaracija yra „galutinis atsakas į globalistinę tironišką sveikatos beprotybę“, – sakė Elizabeth Yore. Ji turi stipriai rezonuoti triukšmingame klegesyje dėl COVID.
2021 gruodžio 16 d.
(LifeSiteNews) – Grupė katalikų hierarchų, mokslininkų
, aktyvistų ir žurnalistų inicijavo peticiją, kreipdamiesi į Bažnyčios hierarchiją, tikinčius pasauliečius ir „visus geros valios žmones“, kad jie „griežtai priešintųsi“ „abortų suteptomis“. eksperimentinėms injekcijoms nuo COVID-19“, kartu ir vertimui jas gauti, šias vadindami „moraliai neteisėtomis“.
„Betliejaus deklaraciją“ (Deklaraciją), remiamą Anglijos dekano Nick Donnelly, patvirtino vyskupai Marian Eleganti, Rene Henry Gracida, Athanasius Schneider ir arkivyskupas Carlo Maria Viganò, o taip pat dešimt kunigų ir kitų mokslininkų, tokių kaip dr. Peter Kwasniewski iš JAV, Berthold Wald iš Vokietijos ir Caroline Farey iš Jungtinės Karalystės.
Iš viso kaip peticijos „pradiniai signatarai“ įrašyti 52 asmenys, teigiantys, kad, remiantis Bažnyčios moraliniu mokymu, įprastomis aplinkybėmis nebuvo įvykdytos sąlygos priimti su abortais susijusios kilmės injekcijas.
Šios sąlygos apima būtinybę, kad abortais suteptos vakcinos padėtų išvengti „didelio pavojaus“ ir kai nėra „etiškai nepriekaištingos Covid-19“ alternatyvios sveikatos intervencijos“.
Keturių puslapių dokumente teigiama, kad moralinis šių COVID-19 genais besiremiančių injekcijų panaudojimo pateisinimas žlunga, kai šių veiksnių nėra, kaip kad buvo daugeliui žmonių, įskaitant sveikus jaunus žmones ir tuos, kurie pasveiko nuo ligos taigi džiaugiasi natūraliu imunitetu.
Deklaracijoje taip pat pastebima, kad Vakarų pasaulyje prieinamos injekcijos „iš tikrųjų yra genais pagrįstas medicininis gydymas“, todėl „kyla abejonių“ dėl Bažnyčios mokymo apie standartines vakcinas, kurios yra „kokybiškai skirtingos“, pritaikomumu.
Kalbant konkrečiai apie „genų terapiją“, Katalikų bažnyčios instrukcijoje pabrėžiama, kad dėl šių biologinių preparatų „didelės rizikos“ mokslas turi „iš anksto nustatyti“, kad pacientui „nebūtų keliama rizika jo sveikatai ar fiziniam vientisumui, per didelė arba neproporcinga patologijos, kurią siekiama išgydyti, sunkumui.
Toliau dokumente siūloma, kad, nesant išankstinių bandymų su gyvūnais, standartinių saugos komitetų ir skaidrių duomenų, „neįmanoma tvirtinti, kad šių injekcijų nauda yra proporcinga žalingam šalutiniam poveikiui, nes moraliai tai būtina žinoti anksčiau, nei tokios eksperimentinės genų terapijos galės būti moraliai priimtinos“.
Pabrėždamas žalingą šalutinį poveikį, dokumentas toliau cituoja vyriausybės pranešimus apie mirtis nuo vakcinų, kurių 2021 metais yra „48 kartus daugiu nei 2020 metais“, ir šis skaičius auga, todėl šiuo metu iš tiesų siekti „šimtus tūkstančių vien Jungtinėse Valstijose“.
Peticija, susiejanti keletą tyrimų, tvirtina, kad natūralus imunitetas yra pranašesnis už trumpalaikį vakcinos sukeltą imunitetą, „dažni viruso „protrūkių atvejai“ ir tai, kad skiepai net neužkerta kelio infekcijai ir jos perdavimui. sugriauna plačiai paplitusį motyvą sveikiesiems skiepytis iš „meilės artimui“, siekiant „apsaugoti kitus“.
Diakonas Donnelly sakė LifeSiteNews portalui, kad manifestas gavo savo pavadinimą dėl jo paskelbimo artėjant Kalėdoms, kai Bažnyčia primena „kūdikėlį Jėzų, kuris aiškiai parodo visų kūdikių, sukurtų pagal Dievo paveikslą ir panašumą, gyvybės šventumą“.
„Betliejus taip pat siejamas su karaliaus Erodo įvykdytomis Šventųjų nekaltųjų žudynėmis“, – sakė jis. „Ši peticija suteikia mums galimybę protestuoti šių nutildytų farmacijos pramonės aukų vardu“, kurios buvo išnaudojamos ir kuriomis buvo naudojamasi kuriant ir bandant vakcinas nuo COVID-19.
Vaikų advokatė Elizabeth Yore, taip pat pasirašiusi Betliejaus deklaraciją, LifeSiteNews portalui sakė, kad tai yra „puikus dokumentas“, kuris yra „galutinis atsakas į globalistinę tironišką sveikatos beprotybę“. Ragindama visus ją perskaityti, ji sakė, kad ši peticija „turi stipriai rezonuoti triukšmingame klegesyje dėl Covid.“
„Man taip patinka šis malonės pilnas ir dieviškumo įkvėptas dokumentas“, sakė Yore.
Betliejaus deklaracija:
Metamas iššūkis abortų suterštų eksperimentinių injekcijų nuo COVID-19 moraliniam teisėtumui ir kviečiama visuotinai pasipriešinti „įpareigojimams skiepytis“
„Nes savo įsikūnijimu Dievo Sūnus tam tikru būdu susijungė su kiekvienu žmogumi“ (GS 22).
Kadangi II Vatikano Susirinkimas teisingai apibendrino aborto siaubą, priskirdamas jį prie „šlykščių nusikaltimų“, taip pat talpinantį „didžiausią nepagarbą Kūrėjui“ (GS 51 § 3; 27);
Kadangi šv. Jonas Paulius II mokė, kad visi turi priešintis tokiam sąmoningam labiausiai pažeidžiamų žmonių „žudymui“ „maksimaliai ryžtingai“ (EV, 58; CL);
Kadangi dar negimusių kūdikių, sukurtų pagal Dievo paveikslą ir panašumą (Pr 1, 27), šventumas yra labai pažeidžiamas dėl jų utilitarinio išnaudojimo ir pavertimo prekėmis; tai skatina žmonių rasės nuosmukį į „daiktų“, o ne „asmenų“ civilizaciją, civilizaciją, kurioje žmonės naudojami taip pat, kaip daiktai“ (Šv. Jonas Paulius II, GS 13);
Kadangi visos šiuo metu Vakarų pasaulyje prieinamos eksperimentinės, genais pagrįstos Covid-19 vakcinos yra suterštos aborto ir buvo išbandytos arba sukurtos pasinaudojus iš nužudytų negimusių vaikų kūnų pavogtomis ląstelėmis;
Kadangi praėjusį gruodį (2020 m.) Tikėjimo doktrinos kongregacija (CDF) paskelbė Notą dėl kai kurių anti-Covid-19 vakcinų naudojimo moralės (Nota), kurios tema apsiribojo „moraliniais vakcinos nuo Covid-19, sukurtos iš ląstelių linijų, gautų iš audinių, gautų iš dviejų vaisių, kurie nebuvo gauti spontaniškai persileidus“, taip pat konkrečiai nurodydama, kad kongregacija neketina vertinti šių vakcinų saugumo ir veiksmingumo, nors etiškai aktualaus ir būtino;
Kadangi Nota patvirtina, kad išlieka „moralinė pareiga vengti tokio pasyvaus materialinio bendradarbiavimo“ aborto nusikaltime naudojant minėtas injekcijas; tačiau paaiškina, kad ši pareiga yra „neprivaloma“, kai kyla „didelis pavojus“, kurio galima išvengti naudojant „vakciną“, ir kai nėra „etiškai nepriekaištingos alternatyvios sveikatos intervencijos prieš Covid-19“;
Kadangi, jei nėra bent šių kriterijų, gauti minėtas injekcijas yra moraliai neteisėta;
Kadangi, nežiūrint Notos, kurioje teigiama, kad dabartinis „pandeminis SARS-CoV-2 viruso, sukeliančio Covid-19“, plitimas sudaro reikiamą „didelį pavojų“, kad būtų galima pateisinti abortai suteptų vakcinų naudojimą, toks vertinimas yra „sąlyginis ir spėjamas“, besikliaunantis moksliniais duomenimis, kurie nuolat plėtojami laikui bėgant (DVer, 24),bet tuo pat metu nepatekdamas į reikiamą vyskupų kompetencijos sritį, nes jų įgaliojimai apibrėžiami kaip susiję su tikėjimo ir moralės sritimis (LG 25);
Kadangi šimtai medicinos specialistų, turinčių reikiamą kompetenciją, padarė priešingą išvadą, klasifikuodami šių eksperimentinių COVID-19 injekcijų naudojimą kaip „nereikalingą, neveiksmingą ir nesaugų“; tuo tarpu daugiau nei 59 000 medicinos mokslininkų ir praktikų patvirtino, kad dėl palyginti nedidelio COVID-19 pavojaus didžiajai daugumai gyventojų, „tiems, kuriems gresia minimali rizika“ turėtų būti leista „gyventi normaliai [ir] kurti [bandos] imunitetą virusui“ be jokių vakcinų; o keli tūkstančiai kitų pavadino „neatsakingu“ žmonių skiepijimą netinkamai ištirta vakcina siekiant kovoti su tokiu lengvu virusu;
Kadangi „didžiajai daugumai žmonių (~ 99,8 % visame pasaulyje), SARS-CoV-2 nėra mirtina; paprastai tai lengva ar vidutinio sunkumo liga. Todėl didžiajai daugumai žmonių negresia COVID-19 ir jiems nereikia skiepytis“ (šaltinis).
Kadangi vidutinis COVID-19 mirties amžius yra vyresnis nei visų gyventojų, o tai rodo lengvą ligos pobūdį, kaip ir bendras 99,74 % išgyvenamumo rodiklis;
Kadangi pranešama, kad jaunesnių nei aštuoniolikos metų amžiaus asmenų išgyvenamumas yra 99,998%, aštuoniolikos – penkiasdešimties metų – 99,95%, nuo penkiasdešimties iki šešiasdešimt penkerių – 99,4%, o vyresnių nei šešiasdešimt penkerių metų – 94%, kas sulyginama su jaunesniais nei 70 metų asmenimis, turinčiais didesnę tikimybę mirti nuo gripo nei COVID-19, kuris kelia bendrą grėsmę, panašią į 1936 m. ir 1957 m. vidutinio gripo pandemijas;
Kadangi net ir šie skaičiai sudaro labai padidintą mirčių statistiką, atsiradusią dėl labai klaidingų skaičiavimo metodų, kuriuos naudoja ir propaguoja interesų konfliktų turinčios federalinės vyriausybės sveikatos agentūros;
Kadangi šimtai medicinos specialistų tvirtina, jog „maždaug 99 % žmonių jau yra apsaugoti nuo COVID-19 dėl atminties tipo antikūnų atsako“ ir „dauguma žmonių dabar turės imunitetą dėl susidūrimo su SARS-CoV-2“, taigi ši populiacija „neturės jokios naudos iš vakcinacijos“;
Kadangi vyriausybės oficialūs asmenys, kuriems buvo pavesta tikrinti genetiniu pagrindu pagamintų COVID -19 vakcinų injekcijas, smarkiai susikompromitavo dėl daugybinių interesų konfliktų per gilius savo ryšius su farmacijos pramone, net faktiškai pasipelnydami iš jų patikrintų produktų, ir kai mokslinius tyrimus finansuoja ir daro įtaką šios vaistų korporacijos, gaminančios aptariamus produktus;
Kadangi tie patys prieštaringų interesų vyriausybės pareigūnai kartu su žiniasklaida slopino tūkstančių gydytojų ir mokslininkų iš viso pasaulio balsus, patvirtinančius, kad yra saugių, labai veiksmingų, nebrangių ir etiškai pagamintų COVID-19 gydymo būdų, įskaitant „ stebuklingąjį ivermektiną, hidroksichlorokviną (HCQ), kvercetiną, vitaminą D ir C su cinku ir t. t., visiems jiems gaunant fenomenalius rezultatus, kai skiriami šie protokolai, pavyzdžiui, Meksiko mieste;
Kadangi visos šiuo metu turimos COVID-19 „vakcinų“ injekcijos iš tiesų yra genais pagrįstos medicininės procedūros, „kokybiškai besiskiriančios nuo standartinių vakcinų“, todėl kyla abejonių dėl Notos taikymo šiems vaistams;
Kadangi dokumentas Dignitas Personae tokius vaistus skiria nuo vakcinų, nurodydamas, kad dėl genų terapijos galimos didelės rizikos pacientui reikia laikytis etikos principo, pagal kurį, norint pradėti terapinę intervenciją, būtina nustatyti iš anksto, kad gydomam asmeniui nekiltų pavojus sveikatai ar fiziniam vientisumui, per didelis arba neproporcingas patologijos, kurią siekiama išgydyti, sunkumui. Taip pat reikalingas informuotas paciento ar jo teisėto atstovo sutikimas“ (26);
Kadangi nebuvo atlikta ilgalaikių bandymų su gyvūnais siekiant nustatyti ilgalaikį žalingą naujų eksperimentinių genų pagrindu pagamintų COVID-19 produktų pašalinį poveikį, taip pat nebuvo sukurti standartiniai saugos komitetai duomenims įvertinti, todėl daugelis ekspertų primygtinai reikalauja, kad skiepijimo programa „būtų nedelsiant sustabdyta“ – neįmanoma tvirtinti, kad šių injekcijų nauda yra proporcinga žalingam šalutiniam poveikiui, ką moralė reikalauja žinoti iš anksto, kad tokia eksperimentinė genų terapija būtų priimtina moralės požiūriu;
Kadangi palyginimui pasinaudojus amerikiečių aukų Irako ir Afganistano karuose skaičiumi, kuris prilygsta 7074, o vien JAV patikimų pranešimų apie mirtį dėl šių injekcijų šiuo metu jau yra 20 244 (iki 2021 m. gruodžio 10 d.), ir pasyvioje vyriausybinėje pranešimų sistemoje, istoriškai nepilnai registravusioje šalutinius poveikius maždaug šimto kartų skirtumu, jų nuolat daugėja, ir tai reiškia, kad faktinis mirties atvejų skaičius „JAV gali siekti „šimtus tūkstančių“ (šaltinis);
Kadangi žiniasklaida ir toliau slepia pranešimus apie šias mirtis nuo vakcinų, kurių šiuo metu 2021 m. yra 48 kartus daugiau nei 2020 m., o taip pat pranešimus apie beveik 106 000 hospitalizacijų ir daugiau nei 33 700 asmenų, kurie tapo visam laikui neįgalūs; ir atsižvelgiant į recenzuotą tyrimą, atskleidžiantį „penkis kartus“ didesnę mirties nuo vakcinų nei nuo COVID-19 tikimybę „pažeidžiamiausioje 65 metų ir vyresnių demografinėje grupėje“, įskaitant padidėjusį rizikos ir naudos santykį su jaunesnėse amžiaus grupėse, mažiausiai šimtai gydytojų tvirtina, kad šios eksperimentinės genų injekcijos yra „pavojingos“ ir „nėra saugesnės“ nei pati COVID-19 liga;
Kadangi mokslininkams, vyriausybės sveikatos apsaugos pareigūnams ir moralistams, skatinantiems sutikti susileisti šias injekcijas, tenka pareiga įrodyti, kad precedento neturinti daugybė nepageidaujamų reiškinių, susijusių su šiomis injekcijomis, atsirado ne dėl jų prieš tai, kai šios injekcijos paveiks kitus, o tai tikrai nebuvo padaryta;
Kadangi pasirodė, jog šios genais pagrįstos vakcinos yra neveiksmingos – daug mažiau veiksmingos nei natūralus pasveikusių pacientų imunitetas, ir patiriami dažni „visiškai paskiepytų“ „protrūkio atvejai“, palyginus su „neskiepytaisiais“ (74 %), įskaitant hospitalizavimą (60 %), su žymiai didesne rizika pasveikusiems, kurie sutiko gauti injekciją (56 %), o taip pat matomas keistas ryšys tarp „vakcinų“ kampanijų įgyvendinimo visame pasaulyje ir staigaus mirčių nuo COVID-19 padidėjimo; ir, galiausiai, atskleidžiantys tvirtus požymius, kad „skiepytieji“ taip pat gali nešioti ir perduoti virusą, kaip ir neskiepyti, o tai sumenkina plačiai paplitusį motyvą sveikiesiems sušvirkšti iš „meilės artimui“, siekiant „apsaugoti kitus“;
Kadangi Europoje, Izraelyje, Australijoje ir Kanadoje susiduriama su neteisingu laisvę žudančių „vakcinų pasų“, kurie „nieko neapsaugo“ nuo viruso, įgyvendinimu ir tobulinimu, kartu su miestų, valstijų ir federacinio lygmens iniciatyvomis Jungtinėse Valstijose, ir tai sukelia didžiulius pasaulinius protestus, teisėtas „meilės artimui“ aktas, kurį daugelis laiko „vieninteliu būdu“ apsaugoti laisvę Vakarų demokratijos šalyse yra masinis nepaklusimas vertimui skiepytis ir vakcinų pasams.
Kadangi Bažnyčia taip pat mokė, kad bet kokių tokių abortu suterštų injekcijų naudojimas gali būti pasirinktas tik „laikinai“, nes įprastas materialus bendradarbiavimas per daugybines injekcijas, be kitų pavojų, gali pakirsti subjekto „jausmą, kas teisinga, o kas ne“. sukeldamas „sunkios nuodėmės galimybę“; ir vis dėlto, bent dviejų mRNR eksperimentinių genų perkėlimo COVID injekcijų naudojimas sukurtas taip, kad reikėtų nuolatinių pastiprinimų, apimančių įprastą ir fizinį susijungimą su aborto nusikaltimu;
Kadangi abortais suterštų produktų naudojimas skatina abortų pramonę ir už abortus pasisakančią farmacijos bei biomedicininių tyrimų pramonę ir toliau piktnaudžiauti ląstelių linijomis, pavogtomis iš nužudytų kūdikių (ir netgi kurti naujas po abortų gautas ląstelių linijas), nepaisant bet kokių žodinių gyvybę palaikančių asmenų protestų pasisakančių prieš šiuos žiaurumus;
Kadangi toks priešingas liudijimas yra pajėgus sukelti skandalą pasaulietiniam pasauliui, jis taip pat kenkia aukštesnei „artimo meilės“ pareigai, skatindamas labai amoralius abortų specialistų, tyrinėtojų, rinkodaros specialistų ir administratorių, susijusių su šiomis blogybėmis, veiksmus, toliau keliančius pavojų jų nemirtingoms sieloms;
Kadangi reikia pabrėžti, jog mūsų broliai ir seserys, kurie gavo šias injekcijas neturėdami pakankamai žinių ar laisvės, būdami propagandos ar nusikalstamų prievartos veiksmų aukomis, neužsitraukia kaltės savo sąžinei dėl šios veikos;
Mes, toliau pasirašę asmenys, stebėdami Bažnyčios mokymą, patvirtiname, kad net darant prielaidą, kad asmuo visiškai prieštarauja tam, jog šios genų pagrindu pagamintos vakcinos yra suteptos siaubingu aborto nusikaltimu, dėl bet kurios iš trijų toliau nurodytų sąlygų, kaip patvirtinta aukščiau, objektyviai lieka morališkai neteisėta asmeniui sutikti gauti šias injekcijas, nes:
1. Akivaizdžiai trūksta „didelio pavojaus“, kurį keltų Covid-19,
2. Prieinamos saugios ir efektyvios, etiškai nepriekaištingos Covid-19 sveikatos intervencijos ir
3. Nėra atitinkamų tyrimų duomenų, moraline prasme būtinų bent mėginant planuoti tokių eksperimentinių genų pagrindu sukurtų vakcinų rizikos/ naudos analizę, kai tos injekcijos pasirodė esančios ypatingai neefektyvios ir pavojingos, ypač labiausiai pažeidžiamiems.
Be to, patvirtiname, kad remiantis logika, bent viena tokia draudžiama sąlyga bus taikoma beveik visiems, jei ne kiekvienam, asmeniui.
Aplinkybėmis, kurias sudaro nusikalstamai įvedamos prievolės ar prievarta, įpareigojanti sutikti gauti tokias pavojingas, neveiksmingas ir nepakankamai ištirtas eksperimentines injekcijas, pažeidžiant Niurnbergo kodeksą ir tarptautinę teisę, asmenys, nukentėję nuo šių smurto veiksmų, yra skatinami priimti kuo protingiausią įmanomą sprendimą, tarnaujantį jų pačių sveikatai, laisvei ir bendram gėriui.
Iš to taip pat natūraliai išplaukia, kad tebėra morališkai neteisėta palengvinti, skatinti ar įpareigoti masinį šių pavojingų, nepakankamai ištirtų, nepakankamai stebimų, abortais suteptų COVID-19 injekcijų susileidimą.
Todėl pagarbiai kreipiamės į Šventąjį Tėvą, CDF, visus kardinolus, vyskupus, kunigus, tikinčiuosius pasauliečius ir visus geros valios žmones, kad jie griežtai priešintųsi šių moraliai suteptų, pavojingų ir neveiksmingų produktų susileidimui, o taip pat ir labai neteisingiems įpareigojimams jas leistis, nes jų gavimas milijonams studentų ir darbuotojų krikščioniškuose Vakaruose buvo primestas.
Pradiniai signatarai. 2021 gruodžio 15 d.
+ Vyskupas Marian Eleganti, vyskupas augziliaras, Churo emeritas,
+ Rene Henry Gracida, Kristaus kūno vyskupas emeritas, Teksasas
+ Athanasius Schneider, Šventosios Marijos arkivyskupijos vyskupas augziliaras Astanoje
+ Carlo Maria Viganò, Arkvyskupas ir apaštalinis nuncijus
Rev A B. Carter B.Sc. (Hons.) ARCS DipPFS
Fr. Koenraad Huysegems
Fr. Timothy Sauppé, S.T.L.
Fr. Michael Menner M.A. Theology; Bachelor of Science in Human Biology
Abbé Janvier Gbénou, priest
Abbé Fr. Guy Pagès, priest, author
Don Pietro Leone, priest and author
Fr. Luis Eduardo Rodríguez Rodriguez, Parish Priest, Venezuela.
Fr. John Rizzo, Diocese of Parramatta, Australia
Fr. John Lovell, President, Coalition of Canceled Priests
Deacon Nick Donnelly, MA
Lynn Colgan Cohen, OFS, MA Secular Franciscan
Prof. Dr. phil. habil. Berthold Wald
Professor of Systematic Philosophy (ret.), Theological Department Paderborn, Germany
Dr. Claude E. Newbury M.B., B.Ch., D.T.M&H., D.P.H., M.F.G.P., D.O.H., D.C.H., D.A., M.Med. Physician, public health expert, former President of Pro Life South Africa
Peter A. Kwasniewski, Ph.D., independent scholar and author
Dr. Caroline Farey, BA, MA, STB, STL, PhL, PhD (Lateranensis)
Prof. Dr. Dr. Daniel von Wachter, philosopher and theologian, Principality of Liechtenstein
Dr. Thaddeus Kozinski, Independent Scholar and Author
Carlos A. Casanova, Philosopher, University Professor
Donna F. Bethell, J.D.
Prof. Dr.rer.nat. Dr.rer.pol. Rudolf Hilfer, Stuttgart, Germany
Andrea Rosario Iñiguez. PHD Law.
Dr. Gerard van den Aardweg, psychologist
Prof. em. Dr. Hubert Windisch, Germany
Dr. Robert Hickson (USA ret.), scholar of literature and military history
Dr. Maike Hickson, journalist and author
Gabriele Civello, PhD in Law
Edward E. Schaefer, president The Collegium
Michael Hageböck, school headmaster, publicist
Sarah Henderson DCHS MA (RE & Catechetics) BA (Mus)
René Fuchslocher Raddatz, attorney, politician and farmer
John-Henry Westen, co-founder and editor-in-chief of LifeSiteNews.com
Michael Matt, Editor, The Remnant
Sven von Storch, Editor-in-chief of Frei Welt, Chairman of the Zivie Allianz, Chairman of the Institute for Strategic Studies in Berlin
Brian M. McCall, Orpha and Maurice Merrill Chair in Law; Editor-in-chief, Catholic Family News
Matt Gaspers Managing Editor, Catholic Family News
Rod Pead, Editor, Christian Order magazine, UK
Helene und Alexandra Walterskirchen, Castle Rudolfshausen, Germany (Kultur-Magazin Schloss Rudolfshausen)
Leila Marie Lawler, Author of The Summa Domestica: Order and Wonder in the Home
Maureen Mullarkey, writer
Jeanne Smits, journalist, France
Adrie A.M. van der Hoeven MSc, published scientist and author of jesusking.info
Elizabeth Yore, Esq., Founder, YoreChildren
C. Joseph Doyle, Executive Director
Catholic Action League of Massachusetts
Ernest Williams, Switzerland
Debi Vinnedge, Retired founder of Children of God for Life
Yvonne Bontkowski, Executive Director, Taking Recourse
Patrick Delaney, M.Div., MA Journalist
„Dekaną“ ir „Diakoną” reikėtų pataisyti į „djakoną”.